יחידות הוראה מתוקשבות

אֵיךְ הַסָּלָמַנְדְּרָה הַכְּתוּמָה מִתְגּוֹנֶנֶת מִפְּנֵי אוֹיְבִים? איך מחפשים ברשת?

מה מיוחד בים המלח?

בשביל האופניים

פסטיבלים בעולם

דורסי הלילה

שיטפון

הנמר

תוכי הַקוֹקְטיל

חשיבותה של ארוחת הבוקר

 

כישורי שפה: הבעה בעל פה

חיים בחברה – עורכים דיון בכיתה

 

כישורי שפה: הבנה והבעה

אֵיךְ מְשַׂחֲקִים? כותבים הוראות למשחקי חצר

בילוי נעים – כותבים המלצות לבילוי

במחשבה שנייה – משוב ולמידה בעקבות מבחן

עפיפונים – מכינים עפיפונים לפי הוראות

תקשורת בין בעלי חיים – קוראים טקסטים מידעיים

התאמת בעלי חיים לסביבתם – מעיינים בספרי לימוד במדעים

כאן בֵּיתי – מעיינים בספר מולדת, חברה ואזרחות

 

טקסטים מלשון המקורות

גִּדְעוֹן גִּבּוֹר הַחַיִל – קוראים טקסטים מקראיים

יצאנו ממצרים – עיון בהגדה של פסח

 

אוצר מילים

שומרים על העולם – מרחיבים ומעמיקים את אוצר המילים

 

לשון

העברית מתחדשת – מכירים דרכים ליצירת מילים בעברית – לשון

 

יצירות ספרות

להיות מיוחד – פרקים מתוך "ילד הכרובית" מאת יהונתן גפן

שירת הטבע – קוראים שלושה שירים של לאה גולדברג

חברים טובים – פרק מתוך "פצפונת ואנטון" מאת אריך קסטנר

"גִּ'ינְגִּ'י" מאת מִרְיָם יָלָן-שְטֶקֶלִיס

"ילדת הקשת בענן" מאת נעמי שמואל​